Firework

OK har legat i dvala de senaste dagarna, mått lite sådär i kroppen... tränade i måndags fast jag kände mig hängig, stupied, dumt och jättekorkat var det. Så jag har fått kurerat mig med Greys Anatomy säsong 5 och 6. Så jävla bra är det, gråter och skrattar om vartannat=geeeeek. Strax ska jag bege mig ut ur min grotta (mitt älskade rum) och umgås med Fjanton. Det var ett tag sen, believe it or nat!

Har asmkt bilder på iPhonen som jag tänkte lägga upp här för de får snart inte plats i phonen men det får vänta lite... Så länge får ni bilder på me myself and I atm, försökte ta en poosebild eller två, men istället nös jag. Enjoy
AAAahhh....
ttjjooooooooo!!!
OKej what happend??
FAKeSMAJL
WHAAtevEEEr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0