Lover under cover

Har glömt o dela med mig av veckans roligaste för er mina kära vänner o ovänner! Jag är inte längre mobil-lös och icke socialt aktiv. Tvärtom. Och vem är gladast? Jo jag då givetvis, och min lilla vän Maja. Idag tappade jag min nya svarta vän för första gången. Han svarade med att inte gå i tusen bitar. Det känns bra inför kommande tvister han och jag emellan.  

Idag har det regnat. Dagens plus var lätt att jag imorse stoppade ner ett paraflax i väskan. Sen att väskan vägde tre ton bara för det är en annan femma. Idag har jag förutom o gjort jättemycket värda saker i skolan även sovit, velat sova mera, tränat, och provat balklänningar med Ekus och Ewe. Läst i svenskaboken har jag också gjort. Mmh-mm, duktig tjej. Ska strax hoppa i säng och läsa lite till plus teori tänkte jag. Ska bara hämta en glasspinne först!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0