Long time no see

Ja alltså. Har helt enkelt inte haft tegelstenen även kallad gammal dator på sen sist. Nu är den på, och varje gång någon skriver till mig på FB så hänger sig skiten. Så snälla, skriv inte till mig på FB även om ni skulle bli sugna på det. Jag längtar lite efter en snabb, fungerande och vit dator..

Sen sist har det vart en del på schemat, faktiskt, tro det eller ej. Lite fotboll, chilldill, körlektioner, teoriplugg, jobb, match, fika på stan och mys. Lite vanligt häng helt enkelt!!

Nu ska jag kanske plugga lite till eller bara chilla järnet. Inget man dör av liksom.


social och tung chilinöt


dog typ, lyckades fånga det på bild


todays outfit(!)


lite skrynklig kanske, men va gör det om hundra år


gullegrisar


sötaste daisy


Lasses har en chokladmaskin som jag dejtar




mys med mamma i lördags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0