Jag fick matgåvan

Moa Lignell fick gudagåvan, att kunna sjunga. Jag fick matgåvan, att kunna äta, och typ aldrig kunna sluta..

Gårdagen blev mycket roligare än vad den lät att bli från början. (Bra formulerad mening jag vet) Fick finbesök under matchen av Lollsan och Ewe. Sedan myste vi järnet hela eftermiddagen/kvällen och hade det megabra! Såg två fina filmer och åt (självklart) massa gott. Sedan somnade jag som en gris i Antons säng. Vaknade och luktade som en gris också, tog en dusch och myste ner oss i soffan med frulle o friidrott på tvn. Vi slogs lite och sedan övningskörde jag och kollade på b-laget.

Har haft en skön långhelg! Och nu är kameran hemma, så jag lovar att jag ska bomba er med bilder på mig och min tajta rompa och annat mindre attraherande ting.

Ska nu slänga mig i säng och läsa lite teori, imorgon ska jag sätta mig på bilskolan och plugga o sen drajva. Förövrigt är det skola och träning som vanligt imorgon, älskar mitt liv i Alinge. Faktiskt, ibland. Ibland, faktiskt. ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0