I need u to know

Waapp wooopp!! Vi vann helgens match mot Bergdalen med 2-0 och därmed vann vi div 3. Så stört skönt! Att allt slit o alla träningar har lett till något bra liksom. Och kul!! Och gött och underbart. Glädje är det rätta ordet! Riktig glädje med svett, blod o tårar inblandat.

Det var då lördagen. I söndags vare också fotbollsbaserat. Var i Gbg och kollade Mimmis match mot Jitex. De fick stryk, dock orättvist enligt mig. Lika hade varit mer my taste. Men men, rättvist är det nästan aldrig. Sedan kollade jag på blaget, även de förlorade..

Och idag har jag övningskört, pluggat teori, ätit kaka och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Väntar på träning... Idag känns det inte nått jobbigt att åka och träna ska jag tala om. Skulle kunna springa en mil typ, känns det som, inte på riktigt dåva....






??????? wtf






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0