Vad händer

med sveriges sommarväder? Det är ultimat! Drömmer mig bort till Skåne och dess fina stränder med mysiga små städer. Eller bara bort till playan med gött sällskap för en dag. Istället ligger jag på min svettiga altan en timma för att sen tröttna och gå in och läsa en dålig däckare. Okej lögn, jag jobbar lite emellan det också. Börjar 5 igen, och det kan jag gott behöva då pappa den snåle, tvingar mig att betala 600 kr på min senaste mobilräkning. Fett ovärt, men smsen och samtalen som ägde rum i Kroatien var inte ovärda. Inte då iallfall.

Har missat två träningar denna veckan pga jobb. Det suger men ändå, tränar gör jag ofta, nästan året om och då kan det ibland va bra att tjäna lite pengar för ovanlighetens skull. Maja dödade dock mitt shoppinghumör igår då hon sa att de älskade stövlarna jag vill åt kostar typ 3000. Lite mindre än en thairesa jag och Anton va på väg och åka på men ändå. Det hade vart nåt, alltså thai resan, men ändå. Att leva som i ett kloster i ett halvår kanske inte är riktigt värt.. Vi åker när vi är rich as piggs och har lite mer kött på benen. Se upp era thailuder!!!
På tal om thailuder, våret lag i dagsläget är kaos. Haha och vilka njuter mest, jo jag och Maja. Skvaller, skitsnack och lite kondis på det är fan livet i sommartider som dessa. Tjejer alltså.. such. Och lamor.
Nej snart ska jag ta cykeln ner till stenugnen i stan och servera lite gött krubb och svettas en deciliter eller två. Imorgon har jag tänkt bjuda min sletna pojkvän på lunch bara för att och sedan ska vi ta bussen till landet och njuta hela helgen av myggor, kossor, och god mat. Självklart tar vi med datan där vi har våran senaste drog, prison break! Sedan ska vi bara mysa massa. Och Anton har seriepremiär där borta i trakterna också på lördag och på söndag kväll är vi hemma i Alinge för då ska vi spela träningsmatch.  Nu har ni mitt läge på svart o vitt!
typ såhär lär jag se ut på jobbet idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0